Annons:
Etikettmissbruk-och-beroende
Läst 2693 ggr
Kalendula
10/25/11, 5:32 PM

Mammas spelmissbruk

Just nu mår jag så illa o dåligt över min mammas spelmissbruk. Jag är förbannad på henne o mig själv för att jag möjliggör hennes missbruk.

I förra veckan spelade hon bort 8000:- som hon inte har. Jag hjälpte henne på traven genom att låna henne 4000:-

Idag lånade jag henne 1000:-

Men, nu har jag bestämt mig. I förra veckan pratade jag med min bästa vän om detta.

Trixet är att jag vill inte prata med henna om det, utan jag ska skriva o skicka ett mail. Vilket jag känner är bättre, för då får jag inte förnekelsen från henne rakt i ansiktet. Skickar jag ett mail så vet jag att hon läser hela, för hon är för nyfiken på att läsa vad det står.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
Inaarah
10/26/11, 6:19 PM
#1

Låter som en bra idé! Många gåner är det enklare att skriva ett mail eller liknande, då man också på ett mer preciserat vis kan få uttryckt det man vill få förmedlat, samt att personen meddelandet skickas till läser allt.

Håller tummar och tår för att det kommer gå vägen, och att din mamma kommer ifrån sitt spelmissbruk! Glad

Kalendula
10/26/11, 6:30 PM
#2

Tack alla underbara!

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

JereMina
10/27/11, 12:41 AM
#3

Jag håller också tummarna och var bestämd men kärleksfull!

bettan1967
9/7/14, 9:55 PM
#4

Tuff kärlek och du blir möjliggörare till hennes beteende.. om hon blir arg låt henne bli det för en dag kommer hon att tacka dig.

Har inget spelmissbruk men andra missbruk men varit ren i 15 år och grund och botten samma beteende.


Elisabeth

Upp till toppen
Annons: