Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
¤ Psykiska sjukdomar

Psykossjukdomar

2014-02-01 18:49 #0 av: mayolica

Jag undrar om det finns några här anhöriga med psykossjukdomar,  eller har erfarenheter av sådant?  Söker människor som har god kunskap om olika sorters psykossjukdomar och typ av psykoser ?Funderar

~ mayolica ~

Anmäl
2014-02-02 02:48 #1 av: Höstlegenden

Inga egna erfarenheter, men jag har läst lite i ämnet. Vadå då?

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2014-02-02 12:24 #2 av: mayolica

Behöver tips råd och information Vilar huvudet i handen

~ mayolica ~

Anmäl
2014-02-02 15:38 #3 av: Magisk

Jag har ingen anhörig men har en bipolär diagnos själv.

Anmäl
2014-02-02 16:24 #4 av: Höstlegenden

Jag kan lite om schizofreni.

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2014-03-12 10:34 #5 av: trollsländan

Min kollega har erfarenhet av det,läs gärna tokfursten av Elgard Jonsson som är en vän till mig som fick diagnosen schizofreni men är fri från den i dag och arbetar som pyskolog.

Anmäl
2016-10-23 21:51 #6 av: Hanna Youvan

Jag har erfarenhet i ämnet! Jag är Hjärnkollambassadör i Närke. Fråga vad du vill!

Anmäl