Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
¤ Positivt i livet

Positivt september

2014-09-05 12:00 #0 av: Jess89

Här delar vi med oss av positiva händelser. 

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2014-09-08 17:44 #1 av: Jess89

Dagens körlektion gick kanon och fick beröm av körskoleläraren som tyckte att jag skulle fira med något gott. Känner mig även bättre från förkylningen. Glad

Anmäl
2014-09-11 19:56 #2 av: Gasoline

#1 Härligt! 

The Boppers spelar i parken i helgen, ska försöka få med mig sambon och åka dit för att dansa lite Glad

Anmäl
2014-09-11 20:11 #3 av: Jess89

#2 The boppers lät riktigt trevligt är uppvuxen med deras musik. Hoppas att ni kommer dit i helgen och få dansa lite.

Anmäl
2014-09-11 20:21 #4 av: Gasoline

#3 Samma här, boppers har snurrat många varv i bandspelaren/cdspelaren. Vilka minnen. Glad  Har aldrig sett dom lajv, har däremot gått på Peters spelningar några gånger, därav känns det extra viktigt för mig att gå på denna spelning. 

Tackar Kramas

Anmäl
2014-09-18 19:13 #5 av: Ellabella347

Fick guld i längdhopp idag!

Anmäl
2014-09-18 19:15 #6 av: Gasoline

#5 grattis! :-)
I helgen ska jag på kennelträff, det ska bli spännande och kul :-)

Anmäl