Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
¤ Positivt i livet

Positiva tråden

2015-01-21 14:37 #0 av: Jess89

Här delar vi med oss av allt som är positivt. Glad

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2015-01-21 14:41 #1 av: Jess89

Idag har jag varit och fixat liu-kortet så nu är det fritt fram och börja studera och lära mig nya saker. Glad

Anmäl
2015-01-21 20:46 #2 av: Snovit79

Jag har bara en månad kvar till bäbis kommer. 

Hjärta Jasmine, min älskade efterlängtade dotter - den vackraste ängel i himlen. Hjärta

Sajtvärd på Matbröd 

Anmäl
2015-01-21 21:40 #3 av: Jess89

#2 vet ni vad det är för kön eller ville ni inte ta reda på könet? Önskar dig ett stort lycka till när bäbisen kommer.

Anmäl
2015-01-25 19:48 #4 av: Allt oviktigt

Att solen lyste idag

Anmäl
2015-01-25 20:01 #5 av: Snovit79

#3 Det blir en tös. :-) Jag vet, pappan inte.

Hjärta Jasmine, min älskade efterlängtade dotter - den vackraste ängel i himlen. Hjärta

Sajtvärd på Matbröd 

Anmäl
2015-02-18 17:25 #6 av: Jess89

#5 Låter spännande och roligt eftersom att du har en son sedan tidigare. 

Anmäl
2015-02-18 17:27 #7 av: Jess89

Känns skönt att kursen snart är slut. Det vi läser känns väldigt flummigt men det är väl så när man har och  göra med teoretiker. Glad

Anmäl
2015-02-19 21:22 #8 av: Monsva

Ska till storstaden Stockholm, gå på Wallmans och bo på fint hotell kommande helg!Ler

Anmäl
2015-03-05 16:08 #9 av: Allt oviktigt

Att det finns människor som köper boken som jag skrivit

Anmäl
2015-03-16 17:33 #10 av: Snovit79

Ska inte skriva i en positiv tråd om detta, men min dotter dog innan födsel. Det är inget positivt med det alls. Fast det står ju om det här, så försvinner det inte i annan tråd.

Sajtvärd på Matbröd 

Anmäl
2015-03-17 09:23 #11 av: Jess89

#10 Beklagar sorgen. Hur långt gånget var du? Även att det är svårt får du försöka och fokusera på det positiva. Vet inte om du vill berätta vad som hände henne? Det kommer fler chanser till barn ska du se. Glad Något positivt finns det nästan alltid oavsett vad som händer. *styrkekramar*

Anmäl
2015-03-17 12:50 #12 av: Snovit79

Hon var fullt gången. Fullt frisk, hjärtat slutade slå.

Sajtvärd på Matbröd 

Anmäl
2015-03-17 20:51 #13 av: Allt oviktigt

#10 Beklagar verkligen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.