Annons:
Etikettövrigt-anhöriga
Läst 2200 ggr
Eda
2016-11-11 09:35

Kläder för anhöriga med rörelsenedsättning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

I min textilochtips-blogg har jag skrivit om överplagg som är lätta att ta på och av.

Först har jag skrivit om vilka olika modeller som finns och sedan följer i vilka butiker man hittar dem.
Förslag finns på plagg som är lättpåtagna om man själv kan klä på sig och plagg finns också som knäpps bakifrån om man har assisterad påklädning.

I bloggen finns det med många bilder med länkar till butiker, men går man in på respektive butiks webbsidor finns naturligtvis ett mycket större urval.

Köptips damer:

Se: Anpassade T-shirts, linnen, blusar, tröjor & baddräkter för damer – länkar till butiker

Köptips herrar: Se: Anpassade T-shirts, linnen, skjortor, tröjor & badbyxor för herrar – länkar till butiker

OBS! Jag erhåller ingen provision eller ersättning från de butiker jag länkar till och butikerna har gett mig tillstånd att lägga ut deras bilder.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Upp till toppen
Annons: