Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2079 ggr
JohannaEkroth
2011-09-13 18:17

Artikelförfattare

Har du erfarenhet av att vara anhörig till någon drabbad?

Skulle du vilja sätta pränt på dina erfarenheter och berätta för andra hur det är att leva som anhörig, vad du har gått igenom, hur du mår…

Eller har du på något annat sätt erfarenhet? Du kanske är lärare, eller idrottsledare, eller har du tips och råd?

Då kanske du skulle satsa på att bli artikelförfattare på Anhöriga iFokus. Skicka i såfall ett PM till Sajtvärden och berätta varför just du är intresserad av att skriva en Artikel.

Lycka till!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
[Dominik]
2011-10-08 22:37
#1

Räknas jag som en anhörig om jag har ADD ?

JohannaEkroth
2011-10-08 23:15
#2

Om du själv har diagnosen ADD så hör du hemma på Bokstavsfolk här på iFokus, där jag är Medarbetare. Flört

Du får gärna vara här också, kanske du har någon i din närhet som också har en diagnos eller någon sjukdom som du är närstående (anhörig) till?

Dina övriga familjemedlemmar och vänner och andra i din omgivning som du har kontakt med är "anhöriga" till dig, då det är du som har en diagnos, så den här sajten är för sådana personer.

Många här på sajten som har folk i sin omgivning som är sjuka på olika sätt eller har kanske diagnoser har oftast egna diagnoser att handskas med.

Välkommen hur som helst. Glad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Skogshumblan
2011-10-14 20:05
#3

Har lite dåligt samvete, skulle skriva men det har kommit annat emellan…. Men den är på gång!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

JohannaEkroth
2011-10-14 20:32
#4

Det är ingen fara. FlörtKyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Skogshumblan
2011-10-14 20:38
#5

Så bra att du ser det så Hanna, men jag jobbar på den. Kanske till julTyst

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jess89
2013-11-09 13:09
#6

Puttar upp tråden för att se om det finns några som skulle kunna tänka sig att bli artikelförfattare.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Upp till toppen
Annons: