Annons:
Etiketthälsningar
Läst 2244 ggr
Skogshumblan
9/19/11, 9:27 AM

Lycka till!

såg att denna sajt just startat. Jättebra initiativ tycker jag och vill önska lycka till. Är själv anhörig, mamma, till en liten med misstanke om autism.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
JohannaEkroth
9/19/11, 10:47 AM
#1

Tack Skogshumblan! Kyss

Jo jag har stött på många på iFokus som velat ha en sådan här sajt där man kan samlas och utbyta tankar och funderingar och stötta varandra. Glad

Jag vet att min mamma hade det jobbigt med mig när jag var barn. Hon sammanfattade det hela med att jag hade varit "svår". Det är klart, hon förstod inte mig och jag förstod inte henne. Flört Jag fick min diagnos 2009 då jag var 28 år. Den diagnosen hade mamma och jag behövt redan när jag var liten, så att inte hon hade blivit så nedtrampad och missförstådd. Alla sa att det var fel på hennes uppfostran eller att jag inte var värre än något annat barn…

Så stå på dig, Skogshumblan, för vad du än gör för ditt barn som ditt mammahjärta visar dig vägen mot, det är det rätta! Skrattande Om sanningen ska fram, så behöver vi mycket stöd för att fungera i eran värld. När inte ens det grundläggande till att överleva fungerar. OskyldigObestämd

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Skogshumblan
9/19/11, 2:53 PM
#2

Tack Johanna. Ja det är inte lätt och jag sörjer att min son och ni andra med funktionshinder och era familjer ska behöva "orka" och kämpa så för att samhället ska förstå och ge er det ni behöver. Vi har haft tur och fått jättebra stöd & förståelse.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sisa]
11/22/11, 10:46 AM
#3

Hej härinne!

Har tittat runt lite och tycker detta är en jättefin sajt..en sajt som verkligen behövs.

Vill också önska Dej Lycka Till Hanna!    Kyss

Kram Sisa

JohannaEkroth
11/22/11, 10:51 AM
#4

Tack så jättemycket, Sisa! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

JereMina
11/24/11, 12:44 AM
#5

Ja, den här sajten är fin att vara på och jobba med och vi får hoppas att fler hittar hit Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: