Annons:
Etiketthälsningar
Läst 1934 ggr
[Shaman]
2011-11-21 04:21

God Morgon 21/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon hälsar jag er och ger en kort presentation om mig som ny Medarbetare med Hanna på sajten.

Närmar mig mina 46 år och är en kattmor till sex bedårnade katter,den äldsta nu 17 år och 8 månader en gammelgubbe riktigt med andra ord.

Det viktigaste i mitt liv är andligheten och att kunna stötta människor i olika livskriser.Därför är det så bra att en sajt som Anhöriga finns och när man läser trådarna syns att behovet är stort att få skriva av sig tankar och sin smärta.

Har gått igenom en del själv i livet dock aldrig någon form av drogproblem men mobbing genom hela skoltiden som idag fått mig att vilja jobba mer för att stoppa den.

För några år sedan åkte jag till skolor och pratade om just mobbning,vad den gör och vilka spår den för med i in i vuxenlivet och på arbetsplatser.

Jag har även råkat ut för det som vuxen så det spelar ingen roll vilken ålder det förekommer överallt sk energitjuvar som dränerar andras energi med sina ord och handlingar.

Jag hoppas kunna vara en tillgång för sajten har sett mycket i mitt förra jobb under mina 17 år drygt som tunneltågförare i Sthlm,en plats man får vara vittne till det mesta där man möter alla sorters människor både utslagna och dom som har allt.

Det var lite om mig och vi lär känna varandra allteftersom ute i trådarna.

Nu önskar jag er en fin dag och ser fram mot samarbetet med Hanna och er alla andra !

Annons:
JohannaEkroth
2011-11-21 09:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Välkommen hit Gumman! Kyss Det ska bli riktigt roligt att jobba tillsammans med dig. Skrattande

Gomorron önskar även jag samtliga goa människor på Anhöriga! Kyss

Idag är det inget roligt väder ute. Det är klassiskt ruggigt höstväder här i Eskilstuna. Grått och trist. Iaf så ska jag dammsuga och ta en tur till affären sedan.

Ska försöka få fart på skrivaren också och skiva ut ett foto på min pappa och min kisse Blossa som ju vandrat vidare.

Hoppas ni alla får en underbar dag idag! Kyss

(Ett god morgon på sajten kanske inte är så pjåkigt ändå för att få lite liv i sajten. Tummen upp! Kyss)

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

JereMina
2011-11-21 23:40
#2

Go kväll och välkommen shaman till oss här på anhöriga. Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: