Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
Hälsningar

GOD JUL

2011-12-22 22:15 #0 av: JohannaEkroth

.

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2011-12-23 02:17 #1 av: Moonwing

Tack, goa du..GOD JUL!, alla!Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2011-12-23 15:50 #2 av: [sacredspirits]

God Jul på er och ett Gott Nytt 2012 Glad

Sitter och känner mig olydig men kunde inte låta bli att norpa av Julmaten så det blev en Julmiddag dan före dopparedan SkämsSkrattande

Anmäl
2011-12-23 16:07 #3 av: JohannaEkroth

Tack Wingen och Sacred! Kyss

Klart man måste få norpa av julmaten! KyssTyst

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2011-12-23 23:48 #4 av: Moonwing

He,he..sanning å säga Oskyldigså är det nog första året jag inte gör det..-om köttbullarna räknas då!..SkämsFoten i munnenCool

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2011-12-24 14:10 #5 av: JereMina

God Jul Hanna & Wingen & Sacred....från JereMina Kyss

Samt till alla ni andra på anhöriga

Lugn och fin Skämtar

Anmäl
2011-12-25 05:33 #6 av: Moonwing

Tack, goa Mina..ehh..snygg stjärna i fönstret..(tror du har samma smak som wingen).SkämsFlört

/ Wingen

Anmäl