Annons:
Etikettkontakt-sökes
Läst 1590 ggr
Flamman1
2012-01-04 12:53

Hjälpa mig med ett skolarbete?

Hej!

Det är så jag går andra året hotell och resturang med inriktning restaurang. Jag har en kurs som heter ansvarsful alkoholhantering och då har jag fått en uppgift att jag ska skriva om alkoholism jag bestämde mig då för att hålla ett tema lite in på hur barn med föräldrar som dricker har det och hur dem känner.

Så nu skulle jag behöva lite hjälp jag vill hålla min text mer personlig och inte bara ha massa fakta i den så jag skulle vilja prata med någon som har en förälder eller liknade med alkholmissbruk. Du kommer vara helt anonym i mitt arbete jag bytter ut namn och allt. Det du säger kommer bara jag och min lärare läsa.

Om du vill hjälpa mig med det här arbetet är du varmt välkomen att pm mig. Du kommer inte behöva svara på alla mina fråor utan bara dem du känner att du orkar svara på.

Det vore till stor hjälp om nån vill vara snäll och hjälpa mig med det här.

Jag är tacksam för all hjälp jag kan få

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

 

Annons:
Ensamma
2012-01-04 12:55
#1

Lycka till.

Jess89
2012-04-17 16:55
#2

Hoppas att ditt arbete gick bra! ser att det är ett tag sedan det skrev, men det är en mycket intressant kurs.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Flamman1
2012-04-17 17:47
#3

Ja det gick bra vet dock ej vilket betyg jag fick än men det känns helt okej

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

 

Jess89
2012-04-17 18:14
#4

#3 Känns som att det var en av de mest intressanta lektionerna i skolan =) gillade verkligen ansvarsfull alkoholhantering.

Det gick säkert bra!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Flamman1
2012-04-17 19:32
#5

Haha ja vi hade en väldigt bra lärare som man lätt kan prata bort lektioner osv men ändå ha en tråd till själva lektions temat Aa hoppas det är iaf godkänd på kursen :)

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

 

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: