Annons:
Etikettnarkotika
Läst 985 ggr
Anonym
Anonym
2012-04-01 17:47

Jag hatar henne!

Vaf*n.. j***a subba.. :(

Pratar om min missbrukande mor igen, henne jag ska träffa för 50-årskalas..

Min bror bor långt bort och vi har olika pappor. Nu hindrar hon min storebror från att komma och hälsa på min när han är relativt nära (pga hennes fest) och annars också, genom att ställa till ett j*** liv när han träffar min pappa..!!!

Det är så klart bara för att hon vill att vi ska träffas hos henne, eftersom jag egentligen brutit kontakten med henne (hon är missbrukare och jag vill inte ha del av det). Hon har alltid utnyttjat att vi så gärna träffar varandra för att locka oss att hälsa  på. "Din bror kommer" kan hon säga till mig, och samma till honom..  utan att ha bestämt med någon av oss.  Men nu är vi ju vuxna och kan faktiskt träffas ensamma..

Mig vågar hon inte tjafsa med för hon har förstått att jag inte tar det. Tjafsar hon med mig säger jag bara hejdå och drar, jag har försökt förstå och reda ut i alltför många år nu och har fått nog.

Men min bror har inte riktigt nått den gränsen än utan låter henne påverka honom.. vilket gör mig väldigt ledsen.

Jag är så upprörd nu.. varför ska hon få hindra oss från att träffas?

Hon förtjänar f*n inte att jag häver mitt beslut att bryta  kontakten för att kunna fira hennes 50 årsfest…

Annons:
BaraLisa
2012-04-01 21:07
#1

tröstkram

Med vänliga hälsningar Lisa

 

Evahelene
2012-04-02 00:35
#2

Förstår dig så väl!

Vet inte hur många gånger jag önskat min exmake lååååångt långt in i ************! På grund av att han gång på gång lyckas manipulera något av våra barn att göra si eller så, lovat det o det om dom hälsar på - och nästan alltid brutit löftena! Skrikandes

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Anonym
Anonym
2012-04-02 10:03
#3

Tack.

Upp till toppen
Annons: