Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1443 ggr
Magisk
1/2/14, 8:03 PM

Vad är du anhörig till?

Alla är vi anhöriga till någon som har någon sjukdom eller psykiatrisk sjukdom. Vad är du anhörig till?

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Annons:
Jess89
1/2/14, 8:09 PM
#1

Är anhörig till en alkoholist. Har även varit anhörig till en med cancer och antagligen alzheimer.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

VildaVittra
1/2/14, 8:16 PM
#2

Oj, det är massor. Cancer, schizofreni, demenssjukdomar, parkinson, personlighetsstörningar, missbruk osv …fina gener jag fått, eller hur?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Intehärutandär
1/2/14, 8:27 PM
#3

Massor här med. 

Dotter till en mor med kronisk sjukdom (fibro) och till en far som är alkis och tablettmissbrukare efter en bilolycka. 

Vän och syster till missbrukare av olika slag. Många vänner har också div diagnoser som ad(h)d, biopolär, schitzofreni m.m. En vän dog i MS då vi var 23 år. Släktingar har avlidigt i cancer.

Jag kan nästan hela repertoaren?

jagga-ewe
1/2/14, 8:31 PM
#4

Alkolism (smygsupande iaf) på ett håll. Psykiska besvär på annat håll. Mobboffer på flera ställen. Hade nära anhörig med CJD. Sen finns det div annat i släkten men inte sånt där jag anser mig "anhörig" på så sätt.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Disturbed-Angel
1/3/14, 7:33 PM
#5

Jag är anhörig till de anhöriga, och brukar vara här inne för att söka mer förståelse för hur det är att vara anhörig till någon.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: