Annons:
Etikettadhd-add
Läst 2333 ggr
trollsländan
2014-01-06 15:55

TIPS

Får man tipsa om saker här? Då ska jag tipsa om två saker. Den första är en hemsida för dom som inte tycker att dom hittar vad dom söker och som är trötta på att leta själv eller bli hjälpt av en datastyrd röst. Dit kan du vända dig om du behöver information om någonting,om dom ska hjälpa dig att leta eller ringa samtal mm. Dom tipsar även om helhetstänk vid adhd och andra neurologiska funktionshinder. Om man får tipsa så skriver jag ut adressen till sidan. Den andra är en ny påminnelse app där kalenderfunktionen har utvecklats med bild,text och färg.Appen mind me finns på svenska och engelska

Annons:
JohannaEkroth
2014-01-06 16:08
#1

Visst får du tipsa! Tipsa på! 😉

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Magisk
2014-01-06 16:30
#2

Tipsa på. 🙂

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Jess89
2014-01-06 17:57
#3

Tipsa på du, det är alltid bra med tips.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

trollsländan
2014-01-07 21:45
#4

www.linjensinfo.se heter sidan. Ibland lägger dom ut bra tips på bloggen också.

Magisk
2014-01-08 12:08
#5

Fin sajt. Mycket skrivet. 🙂

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

trollsländan
2014-01-08 20:00
#6

Har inte tänkt så mycket på sajten, mer att man får bra hjälp där.Med personliga mail och råd och även telefonkontakt. Kan kännas skönt ,tror att du vet hur det kan vara att ha en massa frågor som anhörig och ingen vet vart man ska vända sig,och det bara är jobbigt att vara.Då kan det vara skönt att någon tar över ens funderingar,ärenden och letar efter svaren ibland även ringer åt en och hjälper till att samverka.Det var så min bekant fick hjälp

Annons:
JohannaEkroth
2014-01-09 00:23
#7

👍

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: