Annons:
Etikettallmänt
Läst 1400 ggr
Magisk
2014-02-11 09:58

Hem igen

Nu har jag varit en vecka på psykiatrisk avdelning. Mår kanske inte så toppen men lite bättre än när jag kom in. Jag har skrivit ett kontrakt med avdelningen om att vara inne 3-7 dagar och lite annat.

Skall få en en av mina tjejer och vi skall baka (misstänker att det blir jag, hehe) cupcakes.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Annons:
Jess89
2014-02-13 21:52
#1

Hur har det gått för dig mår du något bättre? Har du haft dina tjejer hos dig och vad hittad ni på?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Magisk
2014-02-14 13:04
#2

Kom tillbaka till avdelningen igår kväll. Så jag var inte hemma så länge. Mår inge vidare.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

jagga-ewe
2014-02-15 12:50
#3

Men stackare! Hoppas det vänder för dig snart. 🌺

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Jess89
2014-02-15 21:11
#4

Gjorde operationen ingen verkan som du gjorde? Eller är det något speciellt som har fått dig att må sämre?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Magisk
2014-02-18 11:43
#5

ECTn hjälpte i 13 dagar sen var jag nere igen. SÅ jag får inge mer.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Jess89
2014-02-18 12:53
#6

#5 Vad synd! Finns det inget som hjälper?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
vallhund
2014-03-09 02:28
#7

Även om det är för tidigt med en ny serie ECT så kan man få underhålls ECT dvs mycket glesare behandlingar.

Hoppas du får hjälp så att du kan må bättre.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

trollsländan
2014-03-12 10:21
#8

Hej! Jag arbetar mycket med personer som har depressioner och andra besvär.Jag måste fråga dig om du vet vad dina depressioner beror på? Själv tycker inte jag att mediciner är lösningen på sikt,nu menar jag inte att du ska strunta i och ta medicin men det kanske finns andra lösningar.Jag menar att medicin endast tar bort symptomen men vad är orsaken till symtomen? Detta är något jag arbetar med när det gäller mina klienter.Jag arbetar utifrån maslows behovspyramid,FaR och samtal.När det gäller mina klienter så har de fått jätte bra resultat bla genom att de mår mycket bättre ,samt minskad medicinering. linjensinfo.se

Upp till toppen
Annons: