Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1578 ggr
Klebold
7/12/14, 3:08 PM

Ny medarbetare - Joanna

Hej på er alla!
Jag är Joanna, den senaste medarbetaren här på Anhöriga och för att vi inte ska vara helt obekanta tänkte jag fixa en snabb presentation av mig! 🙂
Joanna är som sagt mitt namn, en femtonårig Stockholmsbrutta med ett ganska mörkt förflutet men en riktigt ljus framtid!
Uppvuxen i Stockholm med min bror, syster och mamma.
Far min valde alkoholen före mig och mina syskon långt innan jag föddes så jag kallar mig därför för ett maskrosbarn. 
Växt upp i skuggan utav min syster som lider av Autism, ADHD och en lätt CP-skada. (Mer om detta kommer ni självklart att få!) Min mamma var tvungen att lägga ner all sin vakna tid på systra mi för att sakerna hon gjorde skadade både henne och människor runt henne. 
Har sedan tio års ålder varit deprimerad (periodvis djupt deprimerad) och har haft ett självskadebeteende på det hela. Vid tolvårsålder fick jag diagnosen ADHD och har sedan dess tagit Concerta. 

Jag gör mitt bästa för att varje dag fortsätta orka och jag kommer göra mitt bästa för att få er att fortsätta kämpa hur dåligt livet än verkar! Kommer antagligen berätta mer detaljerat om mitt liv senare men idag är det för varmt för att ens tänka så långt! 😃

Ha det jättebra och tveka inte att höra av er ifall ni har frågor eller bara vill höra några dåliga skämt 😉

Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still willing to get our hands dirty”

Annons:
JohannaEkroth
7/12/14, 3:23 PM
#1

Varmt välkommen till oss som medis ska du vara, Joanna, och jag hoppas du ska trivas här på sajten! ❤️

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Klebold
7/12/14, 3:26 PM
#2

#1 Tack så jättemycket för att jag fick vara med! 😃🤗

Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still willing to get our hands dirty”

Arthedain85
7/12/14, 3:28 PM
#3

Hej Joanna! Andreas heter jag! :) Välkommen hit! :) Jag skulle gärna vilja höra ett dåligt skämt! ;) Men du kan få ett först: Vet du varför soldaten planterade sitt gevär?…

…För att det skulle skjuta skott! ;)

Klebold
7/12/14, 3:31 PM
#4

#3 Det där fick mig att le som ett fån… Jag älskar skämt! Speciellt dåliga som man knappt förstår sig på.

Favoriten av dåliga skämt för mig måste dock de två läskburkarna som gick över vägen. 
"Två läskburkar gick över vägen, den ena blev påkörd av en lastbil och då sa den andra "Läääskigt" 😃😂

Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still willing to get our hands dirty”

Arthedain85
7/12/14, 3:33 PM
#5

#4 Hahaha ja den va bra! 😃

Jess89
7/15/14, 10:04 PM
#6

Välkommen tillbaka som Medarbetare. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Gasoline
7/16/14, 6:52 AM
#7

Vilken inspirerand presentation, välkommen som Medarbetare :-)

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: