Annons:
Etikettallmänt
Läst 1470 ggr
Jess89
2014-07-30 16:23

Varma dagar

De senaste veckorna har varit otroliga varma och många har ingen ork att göra saker när det är så varmt. Vad gör ni i värmen och hur varmt har ni idag?

Glöm inte att dricka ordentligt i värmen.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
H-lena
2014-07-30 16:36
#1

Jag gör ärligt talat inte mycket när det är så varmt, blir så himla lat. Försöker gå ut med hunden lite utan att hon kolavippar, sen pluggar jag just nu så jag försöker koncentrera mig på det. Vilket går sådär.. Hehe. Idag var det dock rätt skönt, regn och åska och nu är det lite sol men molnigt, skulle säga runt 23-25 grader. Helt okej! Hur varmt är det hos dig? :)


Jess89
2014-07-30 18:40
#2

#1 Det är helt okej att vara lat i den här värmen. Djuren förstår jag att de knappast vill röra på sig i den här värmen, nej det kan inte alls vara lätt att vara något djur alls i den här värmen.

Vad pluggar du för något?

Har du haft mycket regn? Här är det otroligt kvavt och regnar lite till och från. Jag skulle tro att det ligger ungefär vid samma temperatur hos mig. Vill ha ordentligt med regn men det vill aldrig regna ordentligt.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

H-lena
2014-07-30 18:47
#3

Ja det är väl tillåtet antar jag, ändå har man den där känslan att man borde göra något. Ja usch ja, djuren har det inte lätt! Man lider med dem :(

Jag pluggar matte på universitetet just nu, har två omtentor i augusti så det börjar bli nervöst! I höst börjar jag läsa kanditatprogrammet i astronomi och jag hoppas verkligen att jag klarar de här tentorna för då är jag klar med matten för hela första året på kandidatprogrammet!

Nja det regnade en stund vid lunch, kanske 20 min eller nåt vilket var skönt, och lite åska också. Sen dess har det varit rätt kvavt och varmt. Jag håller med! Man vill ha ett riktigt regnoväder och sen en temperaturväxling till det lägre!


monstermash
2014-07-30 22:55
#4

Jag tycker det är helt underbart med denna värmen, men det vore skönt med ett rejält regnoväder nu, det behövs! :)

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: