Annons:
Etikettpositivt-i-livet
Läst 1369 ggr
monstermash
8/2/14, 9:25 PM

Positivt augusti

😃

Annons:
Jess89
8/3/14, 4:58 PM
#1

#Gasoline

Mässan lät väldigt intressant vad fanns det och kolla på där och hittade du något intressant? Kreta lät inte helt fel även att vi faktiskt har lite värme i Sverige. Hoppas att din semester blir kanon och att du njuter av den riktigt ordentligt.

Riskettan är på fredag sedan är det någon vecka tills första övningskörningslektionen äger rum. Kommer ha lite teori lektioner emellan så det tar ett tag innan nästa lektion är. Håller tummarna för att de blir svalare väder till dess det är knappt att jag orkar läsa i värmen (gillar att läsa böcker).

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Jess89
8/6/14, 12:21 AM
#2

Har varit och besökt min gammel mormor som inte är så ung längre. Men trots åldern kommer hon ihåg mig och blev glad av att få besök.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Jess89
8/8/14, 7:25 PM
#3

Riskettan avklarad och ett stort beröm till personen som höll i det. Det var otroligt givande och intressant att sitta och lyssna.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Jess89
8/14/14, 10:39 AM
#4

Tjoho äntligen har jag kört min första körlektion. Det kändes hur kul som helst och körskoleläraren tyckte att det gick bra.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Gasoline
8/16/14, 7:26 PM
#5

#1 Mässa? 🤔 Menar du Classic car week? läste i föregående tråd men hittade inget om någon mässa. . .
Kreta var iallafall skönt, även om det var väldigt varmt. 

Kul att riskettan är avklarad Jess89 och att du tycker att det var kul att ha körlektion. Det är många steg närmare ett körkort nu 🙂

Intehärutandär
8/17/14, 3:16 PM
#6

Vi var på UL som jag skrev om i Juli. Hjärtat tickade och risken för kromosom-fel var väldigt låg. Risken för missfall var betydligt högre vid vidare tester (nål i magen). Tyvärr fick vi inga bilder, men nu vet vi att det är en bäbis där inne som plaskar runt. ❤️

Annons:
Gasoline
8/17/14, 3:24 PM
#7

#6 härligt att höra. Lycka till :-)

Jess89
8/22/14, 2:44 PM
#8

Ikväll är det äntligen dags för att gå och se Sabaton och Amaranthe. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Jess89
8/22/14, 2:49 PM
#9

#5 Självklart var det Classic car week jag menade. Var lite osäker på vad det var för något så gissade bara på att det var något mässliknande. Får googla så får jag reda på det helt enkelt. 🙂

Gjorde ni något speciellt på Kreta?

Riskettan var skönt att ha gjort det var väldigt intressant att lyssna. Dock får vi se hur det blir med körning och teori framöver eftersom att jobb är på G. Fast det ska gå och styra upp ändå. Ett körkort är ju otroligt bra att ha.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Upp till toppen
Annons: