Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
-- Suicid - Självmord

självmord

2016-02-24 17:47 #0 av: reborn20

är trött på livet......allt känns hopplöst . varför mig? ingen orkar bry sig längre .... orkar inte mer. vad skad jadg görad?

Anmäl
2016-02-24 17:53 #1 av: VildaVittra

Du kan be om hjälp. från exempelvis mig. Glad För jag bryr mig. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2016-02-24 18:02 #2 av: Lollo 97

Jag är rätt säker på att folk bryr sig om dig, jag bryr mig Glad Även om det kan vara svårt att ta in.

Men finns om du skulle vilja prata av dig eller så någon gång. Då är det bara att slänga iväg ett PM Glad

Anmäl
2016-02-24 18:02 #3 av: [Anata]

Jag bryr mig med. Jag känner inte dig med lär gärna känna dig <3

Anmäl
2016-02-28 21:56 #4 av: JohannaEkroth

Hej TS!

Såg ditt inlägg först nu. Är ledsen för det. Hur mår du  nu?
Det är inget konstigt att må dåligt och du är definitivt inte ensam om det.  Hjälp finns att få om man är villig att ta emot den ör att få må bättre.

Finn det någonting särskilt du saknar i livet eller någonting du bär med dig som gör att du har tröttnat på livet och inte orkar leva längre?

Kika gärna in på den här sidan: https://mind.se/   

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.