Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
Kontakt sökes

Hej

2018-05-01 05:24 #0 av: serenas

Vet inte om jag hör hemma på denna sajt..
Men jag chansar. Finns det någon som är anhörig till en missbrukare här på sajten?
Jag kör en chansning

Anmäl
2018-05-01 11:21 #1 av: monstermash

Hej!

Denna sajten är så oaktiv så jag hade rekommenderat att fråga inne på t.ex Relationer istället, där är nog större chans att du får svar! Annars hör du definitivt in här som anhörig överhuvudtaget! :-) 

Anmäl
2018-05-07 14:01 #2 av: Jess89

Jag är/var anhörig till en missbrukare.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2018-05-21 21:44 #3 av: serenas

Det var visst ett tag sedan jag var inloggad här

Anmäl
2018-05-24 08:02 #4 av: MonicaLagerquist

Har du fått svar på de frågor du hade?

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.