Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
Allmänt

När man Börjar hata sin egna mamma

2018-05-25 11:32 #0 av: Wijnja

Börjat hata min morsa hon tänker bara på sig själv

Anmäl
2018-05-25 11:41 #1 av: Fridaaaa

Hata är väldigt starkt ord.
Vad är det som har hänt?

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Min vardagsblogg: Vardagsblogg 
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2018-05-25 11:51 #2 av: Wijnja

Massor hon tänker bara på sig själv

Anmäl
2018-05-25 12:18 #3 av: Travis D

Är det något specifikt som har hänt?

Eller är du bara sur på henne? (När jag säger att min mamma är självisk så brukar det antingen vara någon speciellt som har hänt eller så är jag bara sur på henne)

Anmäl
2018-05-25 12:32 #4 av: Wijnja

Hon visste jag kulle fylla år hon glömde bort den dagen

Anmäl
2018-05-25 12:38 #5 av: Wijnja

Allt hon säger är rena skit snacket

Anmäl
2018-05-25 16:55 #6 av: monstermash

Men att glömma bort gör alla ibland, det handlar inte om att hon inte älskar dig eller bryr sig, hon hade nog bara mycket annat att tänka på. 

Anmäl
2018-05-28 08:48 #7 av: Aleya

Jag tycker det ofta är många trådar från dig med att du hatar eller är arg på någon/någonting.
Det är ganska ohälsosamt för dig att du är så sur av dig.

Du kanske borde börja fundera på om det finns bättre sätt att få ut ilska. Förändra dig själv och ditt tänk

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2018-05-28 09:09 #8 av: MonicaLagerquist

Med tanke på alla dina ilskna inlägg kring din mor och er ilska mot varandra så skulle kanske ni må bra av att bryta med varandra under en tid.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.