Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
¤ Övrigt Anhöriga

Vården

2018-05-28 16:23 #0 av: MonicaLagerquist

Det pratas ofta att vården är så dålig och det är säkert så med vårdenheter. Men vårdcentarlen i Solna har verkligen fungerat bra. Svärmor har varit hos oss i helgen och hon hade ett fult sår på ena benet. Vi har lagt om såret under helgen när svärmor varit här.Igår åkte hon hem. I morse ringde jag vårdcentarlen i Solna och de åkte genast dit och kollade upp såret. Sen ringde de till mig och berättade att de gjort upp en vårdplan och en sköterska kommer att gå dit dagligen och lägga om såret samt se till att nya prover tas och ev kommer PC att sättas in. Nu har de lovat att höra av sig och berätta om provsvar och hur såret ser ut. 

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-05-28 16:30 #1 av: Maria

Åh så roligt att höra något positivt ibland. Det är ju precis så det ska fungera.

/Maria

Anmäl
2018-05-28 16:32 #2 av: MonicaLagerquist

Ja nu har jag ett namn och ett telefonnummer att ringa om jag undrar något.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-05-28 16:33 #3 av: Maria

Perfekt.

/Maria

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.