Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
¤ Övrigt Anhöriga

Ställa om post

2018-06-08 11:48 #0 av: MonicaLagerquist

Jobbar på att ställa om svärmors post hem till oss istället.

Hon blir så orolig när det kommer brev från myndigheter och andra viktiga papper.

Hon har de flesta av sina räkningar på autogiro men hon går ändå till banken och betalar dem.

Så räkningarna blir betalda fler gånger ocm och ställer till en massa krångel och ångest för henne.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-06-08 11:57 #1 av: Hera

Hur menar du med "jobbar på"? 

Anmäl
2018-06-08 12:07 #2 av: MonicaLagerquist

Jag har inte ställt om all post utan bara viss post. Apotea och Solna kommun.

Banken har jag inte lyckats ställa om ännu eftersom att man då måste ha en dator och ett mobilt id vilket svärmor inte har.

Vi måste ta svärmor med till banken och göra det på bankkontoret vilket inte är det enklaste då vi bor en bit bort .

Anmäl
2018-06-10 22:04 #3 av: MonicaLagerquist

Imorgon ska jag ringa runt och försöka fixa en massa.

Anmäl
2018-06-15 17:47 #4 av: MonicaLagerquist

Igår kom den första av svärmors post hit.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.