Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Presentationer Hälsningar Kontakt sökes Allmänt ¤ Livshotande sjukdomar ¤ Kroniska sjukdomar ¤ Psykiska sjukdomar -- Suicid - Självmord ¤ Funktionsnedsättningar -- ADHD/ADD -- Asperger och autism ¤ Missbruk och Beroende -- Alkohol -- Narkotika ¤ Mobbning, konflikter och gräl ¤ Våldtäkt & Incest ¤ Att vara anhörig till... ¤ Övrigt Anhöriga ¤ Positivt i livet ¤ Negativt & Jobbigt ¤ Berättelser ur livet ¤ I livets slutskede och tiden efter ¤ Minneslunden ¤ Lagar & Regler ¤ Hjälpmedel och stödinsatser ¤ Tips och råd ¤ Böcker och övrig media ¤ Dikter ¤ Undersökningar ¤ Lekar och tävlingar [OT - ] Utanför ämnet Om sajten & IFokus Om andra sajter
¤ Övrigt Anhöriga

Tacksam nattpatrull

2018-06-19 08:41 #0 av: MonicaLagerquist

De gånger jag ringt nattpatrullen och berättat att vi ska hämta svärmor och att hon inte ska ha något besök på natten blir de översvallande glada för att jag ringer och berättar.

Det är ju för mig en självklarhet.

Dessutom om jag inte gör det så är det ju hit de ringer mitt i natten om svärmor inte finns i sängen när de kommer på besök.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-06-19 08:56 #1 av: Maria

Men käre nån. Ibland förstår man sig inte på folk. Klart att man hör av sig när planerna blir ändrade tycker man.

/Maria

Anmäl
2018-06-19 08:58 #2 av: MonicaLagerquist

#1 Ja för mig är det självklart. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte hört av mig tidigare. Svärmor är ju alltid här torsdag-söndag när det är midsommar.

Personalen behöver ju veta om det i tid för sin schemaläggning.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.