Annons:
Etikettpresentationer
Läst 736 ggr
Draken
2018-08-09 13:05

Vem är jag ?

Hej på er. Ny här på siten men har funnits på iFokus några år nu :) Jag är en glad och positiv "tjej" på 46 vårar. Jag är gift med världens underbaraste man och vi har 9 gemensamma barn.

Min barndom är det väl inte så mycket att säga om, utan att jag växte upp med båda mina föräldrar och 4 syskon. Min uppväxt var bra, jag växte upp i Nord Norge, och skattesatsen var så bra i Norge på den tiden att mamma kunde vara hemma med oss barn under hela uppväxten, medans pappa jobbade och betalade endast 2% i skatt.

Min mor och jag har ofta dispyter numera, pga att hon verkar inte se mina barn längre, utan det är bara mina småsyskon och deras barn som räknas tydligen. Jag säger upp kontakten med henne om hon blir för jobbig, men det slutar med att hon själv kommer till insikt med hur hon faktiskt beter sig, ber om ursäkt och sen är det bra ….tills nästa gång. Pappa är mer neutral och behandlar alla lika 🙂

Jag träffade kärleken när jag var 16 år och flyttade till Sverige när jag var 19, och där har jag bott sedan dess 🙂

3 av mina barn har diagnoser inom NPF, det är kämpigt till och från.

Det är väl inte så mycket mer att berätta om mig som person, förutom att jag lever ett lungt och harmoniskt liv med min familj här i Sverige. Jag jobbar som undersköterska på kardiologavdelningen på sjukhuset, och trivs jättebra med mitt jobb och mina arbetskamrater 🙂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Upp till toppen
Annons: