Annons:
Etikettsuicid-självmord
Läst 888 ggr
[Wijnja]
12/4/18, 5:35 AM

Min mamma ligger på sjukhuset jag har all ansvar.

Min mamma ligger på sjukhuset tar hand om hennes ekonomi i går tjatade hon om fonder i stället för bry sig hur det går med räkningarna känner jag inte vill längre jag vill bara släppa allt fick skit för det har gått åt helvete med räkningarna jag känner jag inte vill leva längre jag vill bara försvinna

Annons:
Maria
12/4/18, 7:40 AM
#1

Kan du inte försöka se till att din mamma får en god man? Ni har ju ett dåligt förhållande. Du har ju skrivit om det innan flera gånger. Du tycker ju inte ens om din mamma så du kanske borde bryta upp.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Wijnja]
12/4/18, 8:35 AM
#2

Hon måste ansköka själv jag har inga rättigheter alls som anhörig

Maria
12/4/18, 8:40 AM
#3

Har du tagit upp frågan med henne?

Vad är det för rättigheter du menar?

Jag tycker du ska bryta kontakten med din mamma eftersom hon får dig att må så dåligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[RosieGem]
12/4/18, 9:15 AM
#4

Det brukar finnas kuratorer på sjukhus som kan hjälpa till med att motivera till söka om god man osv. Har ni prövar den vägen? Du har som du säger inga rättigheter att söka god man till henne men det betyder också att du faktiskt inte har några skyldigheter mot henne att sköta om hennes ekonomi när du känner att det inte fungerar och du mår så dåligt av det att du bara vill försvinna. Finns det nån annan anhörig du kan lasta över det på?

Maria
2/7/19, 11:33 AM
#5

Hur har det gått?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Wijnja]
2/7/19, 1:54 PM
#6

Hon överlevde trotts allt hon har fått en od man nu är hon hemma

Annons:
Maria
2/7/19, 3:54 PM
#7

Vad bra. Både att hon överlevde och att hon numera har en god man😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2/7/19, 8:01 PM
#8

Låter som en bra lösning.

Stolt ägare till fem La permer

[Wijnja]
2/7/19, 8:45 PM
#9

Har tagit fö stort ansvar

Upp till toppen
Annons: