Annons:
Etikettallmänt
Läst 1292 ggr
MonicaLagerquist
5/10/19, 1:27 PM

Nordea

Är just nu mitt stora hatobjekt.

Det är svärmors bank men att få kontakt och hjälp av dem är omöjligt.

😈

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Huygens
5/10/19, 1:49 PM
#1

Tyvärr är bankerna mindre hjälpsamma mot kunder som inte är miljardärer.

MonicaLagerquist
5/10/19, 3:48 PM
#2

Jag har i omgångar försökt att säga upp vissa delar av svärmor tjänster i Nordea . Men det är inte möjligt.

Det finns inget telefonnummer dit man enkelt kan ringa utan man måste ha mobilt bank id.Man kan efter en massa tjafs få prata med en personal men de kan inte göra något.

Eller så måste man ta sig till en Nordea bank personligen och legitimera sig och säga upp avtalet. Svärmor är inte så rörlig och att ta med henne in till stan för ett bankärende är lite knöligt plus att hennes demens gör att hon blir väldigt orolig efter såna utflykter . Det tar upp till en vecka innan hon lugnar ner sig. Så nu ger jag upp detta och hon får fortsätta att varje månad betala för tjänster hon inte kan utnyttja.

Stolt ägare till fem La permer

Huygens
5/10/19, 4:59 PM
#3

Hmm, inte så bra.

Normalt kan man göra ärenden åt annan genom att denne ger en fullmakt att man får agera åt denne. Men i det här fallet, vet jag ej. Kanske att en läkare måste ta ett samtal med personalen på Nordea, för det kan inte vara första gången detta behöver göras. Inte första gången i Sverige i alla fall.

Upp till toppen
Annons: