Annons:
Etikettövrigt-anhöriga
Läst 815 ggr
Eda
2019-05-26 17:25

Stolar & fåtöljer, lätta att komma i och ur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

                                                                                                                             _Foto: SeatUp 
_I min Handikapptipsblogg har jag nu uppdaterat ett inlägg jag skrivit tidigare som handlar om fåtöljer, köksstolar, ergonomiska stolar m.m. som är praktiska och bekväma. Flera av  fåtöljerna har uppresningsfunktion.

Vad jag tycker man speciellt skall tänka på när det gäller inköp av en dyr fåtölj är att tyget är avtagbart och går att tvätta, speciellt om det gäller en fåtölj åt en person som är darrhänt eller har inkontinensbesvär. 

Klicka här:   Stolar och fåtöljer för personer med rörelsehinder

OBS! Jag har ingen provision eller annan ersättning från de butiker jag länkar till.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Eda
2021-06-05 07:04
#1

Nu är inlägget åter uppdaterat! 🌺

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: