Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 525 ggr
Draken
11/8/19, 7:41 AM

Förslag till inlägg och artiklar.

Hej.

Jag har varit aktiv på siten en tid och nu, sedan igår, är jag sitevärd. Jag har en fråga till er medlemmar.

Är det något särkilt ni vill se på siten ? Inlägg, artiklar o.l ?

Tveka inte att ta kontakt med mig eller någon av medarbetarna i PM eller skriv här i tråden

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
MonicaLagerquist
11/8/19, 8:22 AM
#1

Ska fundera och återkommer.

Stolt ägare till fem La permer

Draken
11/8/19, 8:40 AM
#2

Ser fram emot förslag :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

tlover
11/8/19, 5:52 PM
#3

En artikel till föräldrar/anhöriga till barn med särbegåvning

l'm back

Draken
11/8/19, 10:45 PM
#4

#3 det skulle vara riktigt intressant faktiskt, har dessutom själv två barn med "specialbegåvning" :) Ska se vad jag kan få till, ni får gärna skriva artiklar ni också om ni känner er manade :)

Det är ju faktiskt väldigt vanlig med särbegåvningar/ specialbegåvning när det handlar om , framförallt barn, men även vuxna med autism/aspberger.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Eda
11/9/19, 2:28 PM
#5

Förslag med en ny rubrik. Kläder till anhöriga
som skulle kunna handla om tips på kläder till vuxna och barn med funktionsnedsättning. Både var man kan köpa sådana kläder eller beskrivning på hur anhöriga själva kan tillverka (sy, sticka & virka) lämpliga kläder.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Draken
11/9/19, 5:46 PM
#6

Det skulle också vara en bra artikel. Om man skriver basen till artikeln och publicerar, så kan övriga medlemmar fylla på eftersom också :)

Själv kan jag varken sticka, virka eller sy, men det finns det förmodligen ganska många andra som gör :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Upp till toppen
Annons: