Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1184 ggr
Jess89
1

Glad midsommar!

Vill passa på och önska alla medlemmar på anhöriga en trevlig midsommar! Har ni några planer inför midsommar?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Monsva
0

Jobbar😭

Jess89
0

#1 Hoppas du får en trevlig dag i alla fall. Arbetar du länge?

Intehärutandär
0

Jag, barnet och hund cyklar till älven 1 mil bort på fredag för att kolla på ångbåtarna som är en tradition. Beroende på vädret (brukar regna), så far vi kanske tidigare för att se på Midsommarfirandet och kyrkbåtarna.

Monsva
0

#2 Jobbar 7-16 midsommarafton. Midsommardagen 7-12 + 16-21. Inte så skoj men det blir ju en ny midsommar nästa år. Kanske kan jag vara ledig då 🙂

Jess89
0

#3 Då håller jag tummarna för att det blir bra väder. Här har jag hört att det ska regna men det vet man ju aldrig.

#4 Jag kan personligen tycka att det kan vara skönt och arbeta under midsommar. Men det är jag det. 🙂
Tycker du om att fira midsommar, tänkte om det känns tråkigt och arbeta under midsommar?

Monsva
0

#5 jag önskar att jag kunde vara hemma med min familj under alla röda dagar! I år firar vi på vår altan med vuxna barn, syster+sambo, mina föräldrar, moster o kusin+ dotter. Kan inte riktigt koppla av då, måste upp kl 05 dagen efter och behöver lägga mig någorlunda tidigt.😴

Jess89
0

#6 Låter mindre roligt. Hoppas du får en bra dag i alla fall. 🙂