Glad midsommar!
Vill passa på och önska alla medlemmar på anhöriga en trevlig midsommar! Har ni några planer inför midsommar?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jobbar😭
#1 Hoppas du får en trevlig dag i alla fall. Arbetar du länge?
Jag, barnet och hund cyklar till älven 1 mil bort på fredag för att kolla på ångbåtarna som är en tradition. Beroende på vädret (brukar regna), så far vi kanske tidigare för att se på Midsommarfirandet och kyrkbåtarna.
#2 Jobbar 7-16 midsommarafton. Midsommardagen 7-12 + 16-21. Inte så skoj men det blir ju en ny midsommar nästa år. Kanske kan jag vara ledig då 🙂
#3 Då håller jag tummarna för att det blir bra väder. Här har jag hört att det ska regna men det vet man ju aldrig.
#4 Jag kan personligen tycka att det kan vara skönt och arbeta under midsommar. Men det är jag det. 🙂
Tycker du om att fira midsommar, tänkte om det känns tråkigt och arbeta under midsommar?
#5 jag önskar att jag kunde vara hemma med min familj under alla röda dagar! I år firar vi på vår altan med vuxna barn, syster+sambo, mina föräldrar, moster o kusin+ dotter. Kan inte riktigt koppla av då, måste upp kl 05 dagen efter och behöver lägga mig någorlunda tidigt.😴
#6 Låter mindre roligt. Hoppas du får en bra dag i alla fall. 🙂