Foton/bilder
Här lägger vi upp bilder som vi vill dela med oss av. Meningen är att dela med oss av lite glädje till andra läsare.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#1 vilken fin bild! 🙂Hur länge har du haft honom/henne?
#2 Tack.
Vi har haft honom sedan november -12. Han fyller 1 år om ett par dagar. 🥳
#3 Vad roligt! Funkar det bra och ha hund?
#4 Det är perfekt, vi skaffade honom som terapi-hund då jag och sonen har social fobi. Och han får ut oss på promenader och tvingas prata med folk som berömmer honom. Han tillför mycket i vårt liv. ❤️
#5 - Vad härligt att läsa! 😃
Från förra hösten
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#7 Fin bild! Väntar på att de fina färgerna på löven ska komma. Hösten är så otroligt vacker.
Du är så välkommen till Göteborg Jess. Här börjar löven sakta men säkert börja skifta färg. Visst är det fint, men det börjar bli kallt också. 🤓 Iallafall för mig. 🚬
#9 jag var nyligen i dina hemtrakter. Otroligt härligt med massa vatten. Får komma ner nästa sommar. Ja fy här börjar det också bli kallt.
Massa vatten? 🤔
#11 Jag var inte i Göteborg utan i Varberg(tror jag det var) och där fanns det massor med vatten.
Rätt söt! Vad är det för ras?
Där ser man!
Vi var på valpträff i början av hösten och fick träffa nästan alla syskonen, mamman och pappans matte (ej hunden). Eftersom att jag köpt honom av en släkting som bor 8-9 mil bort, så träffade vi aldrig honom förrens vi fick honom hemskjutsad. Så det var väldigt speciellt att få träffa mamman framförallt. Det är pappa på bilden (har fått bilden), de är så lika! Fast pappa har tunga öron av all päls.
#18 Vilken fin bild!
# 17 Det var ett vackert foto Jess89🙂
#20 Man tackar! Hösten är så otroligt vacker med alla sina färger.
#23 Härlig bild, skapar lite julkänslor.