Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettallmänt
Läst 1412 ggr
Jess89
0

Liv efter döden?

Vad tror du händer efter döden?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Greigh
2

Det blir tomt

Magisk
1

Jag tror att själen far till en vacker plats för att senare födas på nytt. Det kan gå hur lång tid som helst eller en kort tid.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

[Memento Mori]
0

Jag har också svårt att tro på "liv efter döden", lite synd för jag tror att jag skulle må bra av det.

LinaLj
0

Jag tror på en form av reinkarnation.

Tant Grön
1

Jag tror vi överlever och får träffa våra anhöriga igen.

Disturbed-Angel
2

Jag tror att allt bara blir svart, som när man blir sövd. allt tid och rum försvinner. Men jag hoppas ju på att man får träffa sina anhöriga igen för skulle verkligen vilja träffa min mamma igen.

mayolica
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror att det bara är den fysiska kroppen som dör Spökeoch att själva "livet" lever vidare och fortsätter att utvecklasBallong

~ mayolica ~

[erikam]
0

Kan bara instämma med nr 7!

trollsländan
2

Jag tror som Mayolica. att kroppen dör och att själen lever vidare, vi föds i nya kroppar såvida inte själen har utvecklats klart och vi blir något högre.Jag tror som Brian Weis skriver då han har forskat i just detta vad som händer när vi dör då han har haft 100 tals patienter och arbetat med hypnos på dom för att läka olika sjukdomar. Detta låter helt konstigt jag vet men han skriver som så i Många liv många mästare.Att innan vi föds väljer vi vad vi ska gå igenom ,vilka som ska vara våra föräldrar, hur vi ska dö osv osv. Låter hel kocko men läs den underbara boken.den är spännande och man vill inte lägga ifrån sig den och när man läst ut den saknar man den enormt. Jag har rekomenderat den till andra och många upplever samma sak.