Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettatt-vara-anhörig-till
Läst 1685 ggr
JereMina
0

Väntan-oro

Jag tycker att det är så tungsamt att vara anhörig till en person som genomgått en hjärtoperation där en tumör avlägsnats ur hjärtat. Om det stannat vid det men nu har hon haft en massa komplikationer och feber samt hög sänka. I morgon torsdag ska hon få svar på en massa prover som de skickade till Umeå.

De tror att hon har en annan sjukdom också och hon har svårt med andning och det hugger i vänstra sidan.

Grejen är den att hon vill inte att någon av oss nära anhöriga ska vara med då hon träffar läkaren i morgon.

Vet inte vad jag ska göra?

JohannaEkroth
0

Det är klart att du vill höra vad läkaren säger, det förstår ju jag. Varför vill inte din mor ha någon anhörig med på läkarsamtalet?

*kramar om länge*

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

JereMina
0

Jag vet inte varför hon inte vill att vi ska vara med, hon lät så konstig idag!

JohannaEkroth
0

Hon är väl rädd om er förstås, vill hålla er borta från ont. Hin ser väl att ni är ledsna och oroliga.

JereMina
0

Hennes sambo var med idag men tyvärr inga avgörande svar från läkaren utan tiden får visa vad som händer *suck*

JohannaEkroth
0

Det var konstigt svar tycker jag… Obestämd

Är din mamma inlagd nu eller?

JereMina
0

Mamma är hemma och hon mår mycket bra och febern är borta och hon hade ingen hög sänka så det kanske äntligen vänder. Vi får hoppas att det hade att göra med hennes hjärtoperation och att allt stabiliserar sig nu. Flört

JohannaEkroth
0

Nämen åh! Det låter ju underbart! Hoppas det håller i sig! Kyss

JereMina
1

Hon mår fortfarande så bra och det har nog vänt nu Flört

wingren
0

Härligt att höra! :)

JereMina
0

Mamma var ute och skottade snö häromdagen så det är bara bra nu och jag blir så glad!

JohannaEkroth
1

Åh vad härligt och höra! Skotta snö är ändå ingen lätt sak! Kyss

JereMina
0

Nä, skotta snö är jobbigt *puh*