8år
på måndag är det 8 år sedan min mamma fick sin stroke :( Känns tufft, ett datum jag aldrig glömmer. hon är inte het återställt oh kommer heller aldrig bli det. :((((
Känslorna är så många,Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag vill skratta för att jag har min mamma här brevid mig i livet, jag vill gråta för hon är sjuk.
Benice, jag förstår att du måste vara jätteledsen över att din mamma inte är som hon var. Samtidigt så har jag jobbat med en man i 50-årsåldern som blev så sjuk av sin stroke att han tillslut dog. Han kunde inte röra något, inte äta, ingenting. Han hade jobbat som tandläkare och misskötte sin diabetes.
Kram
Med vänliga hälsningar Lisa
du finns i artikel på yrkesförare nu 
Med vänliga hälsningar Lisa
Låter verkligen hemskt det är ju tyvärr den siste man vill ska vara sjuk. jag har ingen aning om hur det är att leva med någon som har haft en stroke. Ni får helt enkelt göra det bästa av situationen. Jag lider verkligen med dig och hoppas att ni gör det bästa av livet trotts det som hänt. *Kramar om*
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Benice; jag tror du måste BÅDE skratta och gråta för att orka med, du behöver inte välja på det ena eller andra! Var glad då det funkar och gråt när allt känns hopplöst! Prata ofta med nära o kära om hur du/ni har det.