Sommarplaner?
Söka jobb och förhoppningsvis jobba 
Med vänliga hälsningar Lisa
#1 några speciella arbeten du letar efter?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Personlig assistent mest
#3 Då är vi inne på samma bana låter det som =) Vill också arbeta som personlig assistent för att få lite erfarenhet och för att jag tycker om att arbeta med människor. Har du tidigare erfarenheter som personlig assistent?
Lycka till med ditt sökande
Japp, jobbat med det i tre år, men det var ett tag sedan, i skåne. mkt bra erfarenhet! o bra extrajobb tillsammans med plugg.
Det låter lovande, då hittar du säkert något arbete snart. jag skulle plugga från början men mina planer gick i kras så får tänka om, och kan nog vara bra att arbeta ett tag så man får lite erfarenhet.
jag slänger ut ansökningar överallt nu, gör det du med! kram! säg till om du vill ha tips på cv och peronligt brev, fick hjälp av en som kan.
Jag söker arbete i annan stad just nu eftersom att vi ska flytta till annan ort. Därför får jag skicka in ansökningar men skickar in till allt som jag kan söka. Tack, men var på arbetsförmedlingen nyligen och fick hjälp med CV och personligt brev. Med andra ord ska mitt CV vara bra, även att jag inte söker arbete som servitris längre. 
Nada.. 
#9 att vara hemma kan vara skönt om man har semester. Låter som att du kommer få en bra sommar. Bada och sola räcker för min del. man behöver inte lägga ut en massa pengar bara för att det är sommar. kan vara kul att göra något, men det mesta ska kosta så mycket.
#10 bara för att det är sommar behöve rman inte göra en massa. Det räcker med att bara gå ut i en trädgård eller liknande och sola.
Anledningen till att du inte ska göra något är det för att du inte har råd, eller vill du inte göra något?
#11 Jo klart. Men så trist att både läsa och höra vad andra gör.. Far hit och dit liksom.. Detta året har nog nästintill alla barn haft sämsta sommaren, tanke på vädret då. En månad kvar sen börjar skolan igen. Fast det säjs att i nästa månad finns risk för rena sommarvädret..
#12 Att bara vara hemma behöver ju inte ses som något negativt. Självklart är det kul att hitta på något, men ni får se till att göra något som inte kostar massa pengar.
Jo man försöker.. Hoppas dock på lite bättre väder med.. 
Vädret kan ju vara tråkigt hela sommaren, så ta vara på det bra vädret. Hoppas du får en bra sommar trotts att du inte ska göra något speciellt.
27 grader igår, samt två dagar fram, och då kan jag inte göra nåt heller ha ha tål inte att vara ute då.. Men tur man ha en vattenspridare till kidsen :P
#16 Haha alltid ska det vara något fel på vädret :P men idag är det väldigt varmt (både ute och inne)
#17 He he nåt sånt ^^ japp fast vi ha tur vi, ha träd hela tiden över huset så inne ha vi kallt golv
#18 det är väl så det är att bo i Sverige man är sällan nöjd. Då har ni ganska tur ändå :) Att bo i lägenhet under sommaren är inget jag föredrar.
#19 Mja antar de :) Hua ja.. Men vi ha övervåning och den är inte att leka med 
#20 händer det lustiga saker på övervåningen? jag kan iof knappt se en skräckfilm utan att bli överskrämd.
#21 Ja varmt då solen ligger på under eftermiddagen och då gör de att taket låter.. ^^
#22 Känner igen de där. Sambon hade en lägenhet där det knäppte och lät väldigt mycket om väggarna. Riktigt skrämmande.
#23 Hua ja, och de knakar till när man är som mest avslappnad me