Droger
Vilken är den värsta drogen att vara beroende av? Jag vill gärna veta..,,
Det sägs att heroin är den som är svårast att sluta med.
Men jag har ingen egen erfarenhet.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jag vill inte nämna värsta eftersom jag inte vet syftet med frågan och tycker att det är onödigt.
~ mayolica ~
#2 Jag tror inte att någon strävar efter att, efter att ha fått svar här, börjar droga med den drog som är svårast att komma ur?
Man har rätt att ställa frågor utan att bli dömd, tycker jag.
Med vänliga hälsningar Lisa
#2 ??? Jag har absolut inte dömt någon här ??? förstår inte vad du menar??? ser mer ut som om det vore jag som blir dömd.
inte har jag skrivit något om att man inte skulle ha rätt att få lov att ställa frågan??? 

Jag tror inte heller att någon här strävar efter att börja droga med den drog som är svårast att komma ur,dessutom är det svårt att peka ut en som värsta,det finns flera värsta a anser jag. Vad som är värsta för en är inte säkert det är samma för alla.
~ mayolica ~
Heroin är det, sedan kommer amfetamin.. Har många bekanta som vart off på dessa men återfallit tyvärr. Några har väl klarat sig från amfetamin men lever inte bra liv idag ändå..
#4 om man inte gillar frågan behöver man inte svara, menar jag. Det var inget illa menat.
sen har det ju börjat komma massa nya droger på internet och grejer som folk tillverkar, dem vet man inte mycket om än. Men ett tips är ju att hålla sig drogfri ;)