Tacksamhetstråd
Jag tänkte att vi kunde starta en tacksamhetstråd här, som ska röra ämnet Anhöriga. Här kan man skriva om både små och stora saker man är tacksam över, och man får skriva så ofta man vill, t.om varje dag om man känner för det.
Men som sagt, det ska röra ämnet Anhöriga, ett exempel kan vara att du kanske är tacksam över något som en anhörig gjort för dig, framsteg en anhörig gjort eller liknande? Det är bara du som sätter gränserna!
Detta är för att lättare kunna se alla dessa små (och stora) positiva saker som ibland hamnar i skymundan när man ser massa negativt.
Kram på er! 
Just nu är jag otroligt tacksam över att det går så bra på behandlingshemmet, för honom.
#1 åh så roligt! Hoppas det fortsätter att gå bra.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Tacksam att jag är jag. Att jag orka vara jag. 
#2 Tack Jess! 
Vilken bra tråd! Jag försöker verkligen tänka att jag är tacksam över att ha ett jobb, trots att min brukare kan vara så odräglig. Jag ska inte rymma som jag alltid gjort, man får vara glad att ha ett jobb och göra det bästa av det och leta efter nytt om det blir för jobbigt. Det är viktigast att kunna försörja mig nu.
Med vänliga hälsningar Lisa
Jag är tacksam för skatten som jag skaffade mig för några månader sedan. Visst kan hon vara envis och jobbig ibland, men katter är bara för underbara djur. Varje tanke om att behöva göra mig av med henne tar emot i hjärtat. Första cornish rex kissen i hemmet fick mig verkligen och smälta.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag är tacksam att mitt ex är nykter samt ren, och att han äntligen mår bättre! Och att han överhuvudtaget finns hos mig.