Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1130 ggr
Jess89
0

Högskoleprov

I morgon skrivs det högskoleprov runt om i landet och är nyfiken på om det är fler som ska skriva högskoleprovet?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Geru
3

Jag ska skriva det :)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Jess89
0

Ett stort lycka till! Vart i landet ska du skriva provet?

Geru
0

Tack! :) Och detsamma :)

Jag ska skriva det i stockholm. Blackebergsskolan, mer precist :)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

monstermash
0

Lycka till Johan! Ska du också skriva det Jess? :)

Jess89
0

#3 har du pluggat mycket inför provet och är det första gången du gör det? Tack! Det är första gången för min del så ska bli intressant och se hur det går. Louise; ja jag ska också skriva provet, skapligt nervös inför morgondagen.

monstermash
0

Det går säkert jättebra ska du se! :)

Jess89
0

#6 jag hoppas det! Om inte annat går det att göra fler gånger. Gillar dock inte att det innehåller mycket matte.

monstermash
0

#7 - Men är inte du hyffsad på matte? Ja precis, bara att göra om det om det är så, men tänk positivt och ta med något att dricka.

Jess89
0

#8 Nej jag är inte bra på matte. Hade extra hjälp för att klara av gymnasiematten. Nu är provet gjort i alla fall vi får se hur det gick om 4 veckor.

Jess89
0

#3 vad tyckte du om provet?

Geru
0

#10 Det var svårt. Och idag hade jag en riktig teflon-skalle, så det gjorde inte saken lättare…

Hur gick det själv :)?

-Stephen Hawking

Jess89
0

#11 För mig var det första gången jag skrev så tog det mer som ett "övningstillfälle". Jag har inga höga förväntningar på hur det gick, kändes tyvärr som att det gick helt åt skogen. Tyckte också att provet var svårt.

Har du skrivit högskoleprovet tidigare?

Geru
0

#12 Jag har skrivit det en gång förut, för massa år sedan, innan dom gjorde om det. Det kändes svårare nu än då. Jag tog det som ett övningstillfälle jag med :)

-Stephen Hawking

Jess89
0

#13 Minns du om det var lättare eller svårare att skriva det nu än sist när du skrev provet? Misstänker att de har ändrats en del sedan du skrev det.

Geru
0

#14 Svårare nu :p Mer matte.

-Stephen Hawking