Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettpositivt-i-livet
Läst 1366 ggr
Jess89
0

Intressen

Har ni några intressen som ni mår bra av och hur ofta gör ni detta?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Jessicahagstrom94
0

Fotografering & djur piggar alltid upp mig❤️🐱

[Mustangcab]
0

Jag har 5 katter de piggar upp tillvaron vill jag lova. Så har jag en Mustang GT cab som jag använder på somrarna den piggar också upp mig😃

Jess89
0

#1 Är det något speciellt du fotar?

#2 Amerikanare kan ge en hel del positiv energi. Är det några speciella kattraser du har?

[Mustangcab]
0

# 3 Två huskatter och 3 brittiska korthår. Men jag älskar alla katter. Det är  uppfödningen av huskatter som jag är emot. Det finns över 100.000 hemlösa huskatter.

Jessicahagstrom94
0

#3 Djur & natur främst :) de fem katterna hamnar ofta på bild🐱

Jess89
0

#5 du tar väldigt fina bilder på dina djur. Djur och natur går det och få väldigt fina bilder på.

Jessicahagstrom94
0

#6 Tack😊 ja verkligen!

[RedHood]
0

Fotografering men det är mest i skolan men blir glad av det. Sedan tecknar jag en del samt att söka fakta om djur och mysa med mina egna. Sedan har jag en modellhobby där jag bygger ihop och målar modeller 🙂 Även så spelar jag en del!

Jess89
0

#8 Vad spelar du för något? Kan spela ibland med även om det inte blir allt för ofta.

[RedHood]
0

#9 Ganska varierande med både Pokémon, Metro 2033, Luigi's Mansion, Zelda, Resident Evil, Assassins Creed bland annat 😃

Jess89
0

#10 Har hört talas av flera av spelen men inget som faller mig i smaken. Iof har jag inte provat alla spelen 😛Själv spelar jag minecraft, har spelat wow och just nu spelar jag en del sims.

[RedHood]
0

#11 Minecraft har jag spelat en del men inte på ett tag och sims spelar jag när jag känner för det 🙂

Jess89
0

#12 Minecraft var ett tag sedan jag spelade med. Skulle spela med en kompis jag nyligen lärde känna men det har inte blivit av. 😛Ofta kommer annat emellan. Men när jag väl spelar kan det bli en del.

Vad spelar du just nu?

[RedHood]
0

#13 Just nu är det mest Pokémon X 🙂