Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1084 ggr
Jess89
0

Planer för jul?

Har ni börjat planera hur eran jul kommer se ut 2013?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Mustangcab]
0

Jag ska sitta själv hela helgen med mina 5 katter och jag tänker inte laga någon julmat. Nejdå jag känner mig inte ensam och det finns folk som jag kan fira ihop med men känner inte för att göra det.

Jess89
0

#2 Så bra att du inte känner dig ensam och kan ha sällskap om du känner för det.

[Mustangcab]
0

Ja jag känner mig inte ensam och inte firar jag jul heller för den delen.😃

Intehärutandär
0

Jag vet hur det kommer bli, samma som förra året och året innan. Jag och barnet (ev en vän i år) lagar lite mat (inget märkvärdigt), kollar på Kalle Anka. Sedan slappar vi bara fram för teve eller nytt spel kanske.

Jess89
0

#4 låter som en skön jul.

Intehärutandär
0

#5 Ja, det är så skönt att veta att man inte behöver gå utanför dörren den dagen.

signemo
0

Snövit låter riktigt gott.

Här så förväntar sig nog mina föräldrar besök för dopp mitt på dan. Helst skall vi var där länge. Sen hem och göra i ordning för svärmor, mina föräldrar ( igen) och min mans syskon med familjer.

Sonen kommer hem  lite före jul. Är det bästa. Vi pysslar o har fint ihop. Dottern o hennes särbo firar själva och vi åker upp till dem troligen på annandagen. Då är det jul för mig. Vi fixar det vi vill i mat tillsammans o bara är. Vill de ha hjälp med något så hjälper vi dem. Det  är mysigt o kul

Var rädda om varandra

Magisk
0

Ja g hålls väl hemma detta år. Förra året var jag inne på psyket. En dag får jag väl mina flickor. Ensam resten av tiden.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar