Sommaren 2014
Ja, vi är mitt i den, Sommaren anno 2014. Det var bra väder först, men nu har det varit lite halvdassigt ett tag, iallafall här i Sörmland.
Vad har du för planer i sommar, ensam eller med familjen?
Kanske har du något projekt som du skulle vilja göra? Kanske du funderar på om du orkar, om du har modet, om det är värt det?
Odlar du något särskilt i sommar?
Har du ingenting att göra i sommar? Det är okej, jag har inte heller planerat något särskilt. Ibland måste man få ta dagen som den kommer, av vissa omständigheter.
Välkommen att skriva i tråden, hur just din sommar kommer att se ut.
☀️-iga hälsningar Höstlegenden
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jag har inga sommarplaner då ekonomin och tiden inte riktigt finns. Större delen av sommaren kommer jag spendera hos jobbcoach. Förhoppningsvis kommer man ha tid och göra roliga saker på helgerna. Fira födelsedagen ska också hinnas med innan sommaren är slut. Lite tråkigt och fylla när alla är iväg på semester men man kan ju inte bestämma dagen man föds. 🙂
TS har du något ledigt i sommar?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag försöker plugga körkortsteori :)
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Har inte planerat något,kanske åka bort någon kortare tur och hälsa på släkt och vänner? men den mesta tiden stannar vill jag vara hemma , västkusten är ett paradis på sommaren. Jag ser fram mot mycket sol och salta bad. Under högsäsongen finns det en massa olika sommaraktiviteter under man kan gå på, gratis konserter och andra festligheter som passar min plånbok.☀️🌊🥳
~ mayolica ~