#Gasoline
MÀssan lÀt vÀldigt intressant vad fanns det och kolla pÄ dÀr och hittade du nÄgot intressant? Kreta lÀt inte helt fel Àven att vi faktiskt har lite vÀrme i Sverige. Hoppas att din semester blir kanon och att du njuter av den riktigt ordentligt.
Riskettan Àr pÄ fredag sedan Àr det nÄgon vecka tills första övningskörningslektionen Àger rum. Kommer ha lite teori lektioner emellan sÄ det tar ett tag innan nÀsta lektion Àr. HÄller tummarna för att de blir svalare vÀder till dess det Àr knappt att jag orkar lÀsa i vÀrmen (gillar att lÀsa böcker).
VÀnliga hÀlsningar Jessica
medarbetare pÄ socialt stöd & Anhöriga
Har varit och besökt min gammel mormor som inte Àr sÄ ung lÀngre. Men trots Äldern kommer hon ihÄg mig och blev glad av att fÄ besök.
Riskettan avklarad och ett stort beröm till personen som höll i det. Det var otroligt givande och intressant att sitta och lyssna.
Tjoho Àntligen har jag kört min första körlektion. Det kÀndes hur kul som helst och körskolelÀraren tyckte att det gick bra.
#1 MĂ€ssa? đ€ Menar du Classic car week? lĂ€ste i föregĂ„ende trĂ„d men hittade inget om nĂ„gon mĂ€ssa. . .
Kreta var iallafall skönt, Àven om det var vÀldigt varmt.
Kul att riskettan Ă€r avklarad Jess89 och att du tycker att det var kul att ha körlektion. Det Ă€r mĂ„nga steg nĂ€rmare ett körkort nu đ
Vi var pĂ„ UL som jag skrev om i Juli. HjĂ€rtat tickade och risken för kromosom-fel var vĂ€ldigt lĂ„g. Risken för missfall var betydligt högre vid vidare tester (nĂ„l i magen). TyvĂ€rr fick vi inga bilder, men nu vet vi att det Ă€r en bĂ€bis dĂ€r inne som plaskar runt. â€ïž
#6 hÀrligt att höra. Lycka till :-)
IkvĂ€ll Ă€r det Ă€ntligen dags för att gĂ„ och se Sabaton och Amaranthe. đ
#5 SjĂ€lvklart var det Classic car week jag menade. Var lite osĂ€ker pĂ„ vad det var för nĂ„got sĂ„ gissade bara pĂ„ att det var nĂ„got mĂ€ssliknande. FĂ„r googla sĂ„ fĂ„r jag reda pĂ„ det helt enkelt. đ
Gjorde ni nÄgot speciellt pÄ Kreta?
Riskettan var skönt att ha gjort det var vÀldigt intressant att lyssna. Dock fÄr vi se hur det blir med körning och teori framöver eftersom att jobb Àr pÄ G. Fast det ska gÄ och styra upp ÀndÄ. Ett körkort Àr ju otroligt bra att ha.