Höstlegenden - sajtvärd
Hej på er alla Anhöriga!
Johanna heter jag som är Sajtvärd, men kallas Hanna. Jag är en tjej på 30 år som själv har diagnosen Aspergers Syndrom. Just nu är jag tillfälltigt sjukpensionär på grund av just diagnosen.
Jag bor i Eskilstuna och rider på fritiden. Jag tycker om djur, natur, fotografering, datorer, tekniska prylar, läsa böcker, skriva berättelser och dikter, historia, medicin, fiska, cykla terräng, se på film.
Min far gick bort i januari i år (2011) efter sviterna av sin alkoholism. Han började dricka när han var i 19-årsåldern som sjöman. Han blev 66 år. Så jag är ett s.k. Vuxet Barn. Min Asperger-diagnos har jag troligtvis ärvt av honom. Dock blev han aldrig utredd, men mycket mycket ofta missförstådd.
Jag är en snäll och ärlig tjej som vill alla väl. 
Fråga gärna om det är någonting ni undrar över om mig. 
Kramar Medisen Hanna
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Hej Hanna! Tack för att du startat denna sajt som verkligen behövs. Tack också för att jag får ditt förtroende att vara en av dina Medarbetare 
Tack så mycket JereMina - Susanne!
Välkommen ska du vara!

Tack Hanna, jag är så glad att du är du o att vi fann varandra genom iFokus. Vill också tacka för förtroendet som en av dina Medarbetare
En så här sajt behövs verkligen!
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Tack Lotta!
Detsamma vill jag säga dig och välkommen hit!