Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettalkohol
Läst 1092 ggr
Jess89
0

Langning till tonåringar!

Såg du "på bar gärning" som sändes under måndagskvällen? Jag blev riktigt förbannad när jag såg att folk inte reagerade på att en kvinna langar sprit. Har det blivit så vanligt så folk inte längre reagerar när man langar till tonåringar?

vad tycker ni andra om det här?

(Lisa lade till ett n i rubriken Glad)

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Kaktuz]
0

Sett med, både de och köper ut cigg, när jag se cigglagning gå jag och säjer till i kassan. Då bli dem tysta må tro!

Jess89
0

Bra att du gör något! :)

[Kaktuz]
0

Jojo, dock de som gör de via bolaget, de är svårt, för då får man ju ringa och när bröderna grip kommer.. Ja då är de nästan en ny dag.. Lite surt de där..

BaraLisa
0

Vad tycker ni om Systembolagets tv-reklamer då? Är de bra eller dåliga? Där man visar "svaga" föräldrar som går på barnens skitsnack. Förstår föräldrar dem och slutar?

Med vänliga hälsningar Lisa

[Kaktuz]
0

Helsjuka reklamer.. Jag ha suttit med många olika personer som inte ens lägger märke till den för det den ska göra.. Bättre dem har en vakt eller något ute i civila kläder. För hur ofta se man inte runt hörnet langas..

Jess89
0

Jag tror det handlar om att man inte vill sätta ut folk för att ta folk för lagning, de tycker säkert att det finns "viktigare" saker att ta hand om.

kan även vara för att det inte är så lätt att upptäcka varje gång.