Det är mysdag i sängen med Dr Quinn-box och hembakat.
Har varit ute och fotat i det fina vädret.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#2 - Åh vad kul!
#3 Självklart, man får passa på när det är fint och skönt väder. 🙂
Ja, ÅH vad skönt med fint väder idag. Vi hade regn igår. Bara en dag, men oj vad glad man blev direkt över sol igen. 😃
Idag fick jag rollen som rekryterare, väldigt intressant!
# 6 Grattis🌺
#7 Tack, men det var mer på lek. Men det var väldigt intressant och se hur man tänker som rekryterare.
En bra dag helt enkelt! 🙂
Äntligen färdig med dagens bestyr.
Filmmys-dag. Bäddade ner oss (jag, sonen och hund) i min dubbelsäng och såg på Men In Black 2 och Pappas Pojkar på laptopen. Det var riktigt skönt att dra för gardinerna och ligga under tjockt täck + filt och bara vara.
Äntligen fredag!
😃
Träffat min bror som jag inte träffar allt för ofta.
Har äntligen fixat min säng, så nu är det så skönt att ligga här. Sitter och surfar nu och njuter av mitt slit.
Köpte det första och sista från IKEA för flera år sedan; Sängben. 8 st. Fick ben & brickor. Men inga muttrar. Då jag väl fått på benen så gick två sönder direkt, så i 7-8 år har ena sänghalvan fått varit upp-pallad under.
Nu har jag ställt under 8 lastpallar. Fick krångla lite med att såga 4 för de skulle passa. Har två styck till att såga till, till andra sänghalvan med det får vänta till imorn. Fick så himla ont i ryggen. Därför är det extra skönt att sängen är upp-pallad ordentligt under nu - så det inte blir en grop i mitten av kroppen.
#15 Låter som att du har fått en massa bra gjort i helgen. 🙂
Har sonen blivit frisk?
Idag har det varit fart och fläng hela dagen. Först var jag och hälsade på min gammelmormor sedan mot Maxi för att handla nödvändigheter.
Efter en kort vända hemma var det födelsedagsfirande där vi blev bjudna på smörgåstårta och en massa sötsaker. Det kändes skönt att komma innanför dörren efter en dag med mycket fart och fläng.
#16 Ja, nu verkar det som att han är frisk. Imorn blir det skola, och då kanske jag får något gjort. 🙂
#18 Vad skönt. Hoppas du slipper bli sjuk!
Äntligen hemma!
Underbart väder. 🙂
Pengar idag. Skönt att fylla matförråden.
#22 Kom och tänka på samma sak. Var det något speciellt som inhandlades idag?
#23 Njae, mest mat. Öppnade en ny COOP i onsdags, vi kollade in den. De hade lite öppningserbjudanden vi tog del av. T ex lösgodis för 2,?kr/hg. Munk för 1 kr. De hade väldigt fina lyktor, som jag ska kolla på senare. Ikea öppnade idag, men det är inget för oss.
Det är ok här. Mkt ok. Ingen aning varför, utan bara njuter av det ❤️
Så glad just nu, hehe… 😃😃
#26 Härligt och höra att du är glad. 🙂
Otroligt skönt med sovmorgon.
Haft haft en bra dag på Lernia och lär mig något nytt varje dag. Idag har jag lärt mig att tänka annorlunda och ge mig själv beröm.
#29 Lyllos. Jag har haft en bra dag hemma, med sotarn som kom hit och lärde mig massa saker… lol… frågade honom om han tror mitt tak håller en vinter till och då ville han säga nej… jag bad honom säga ja och då sa han mjaaae…
Sedan har jag pussat råttbebbar och matat djur och lekt med två illrar…
Jo, så fick jag också slutsvar från SVA om hantavirustestet på mina äldre råtthonor. Negativt. Dvs de har inga antikroppar mot det. Superbra svar alltså!
#30 åh råttor låter mysigt! Är det du som har råttor?
Magen känns bättre och garderoben med kläder har vuxit med nya plagg.
#31 Ja, det är jag som har råttor… bara jag i hela väääääääääääärlden… *larvar mig lite*😃
#33 - Kan du hämta råttorna i mitt område då? De måste ha rymt;)
lol, nääääää, alltså jag har för många redan…
idag ringde en tjej och ville träffa mig för ev "anställa" mig som dogwalker åt hennes hund… kul
och precis när jag skrev det fick jag ett sms att hon fått svar från en granne som ska vakta hunden… snyft