Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1212 ggr
Magisk
0

Vad gör ni i jul?

Jag kommer att bli helt ensam i jul. Mina barn far till farmor och farfar under jullovet och jag blir kvar.

Jag har bara umgänge med barnen. De bor med sin pappa men han jobbar vecka vecka så det är därför som farmor och farfar tar hand om barnen när han är borta.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Jess89
1

Hur känner du för att sitta själv i jul? Är det något som känns okej eller skulle du vilja ha sällskap? Om inte finns det någon du skulle kunna bjuda över till dig?

Jag själv ska fira jul med pojkvännens släkt.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Magisk
0

Det känns inte bra alls. De få jag har har redan planer. Jag hatar lediga dagar så det kommer att bli jättetungt med typ 2 veckor ledigt.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

LinaLj
0

Mamma kommer ut dan innan julafton och så firar vi jul ihop. Sedan åker hon hem på annan dagen för då börjar jag jobba igen. Ska jobba över hela nyår så då blir jag ensam. Det är egentligen inte så betungande att jobba över nyår för det är inte så många av våra kunder som har öppet då men jag känner ändå att det ska bli skönt att få vara ensam. 

Dessutom kommer det förhoppningsvis två hemlösa kissar hit i mellandagarna så jag vill vara hemma och se hur de klara alla smällare.

Jess89
0

#2 Hur har det gått kommer du att få sitta ensam i jul?

Jess89
0

#3 Låter som en bra jul trots allt! 🙂 Önskar dig lycka till med katterna och hoppas att de ska trivas hos dig. Det här med smällare kan ställda till det än del för djuren.

monstermash
0

Jag ska fira med familjen…

Intehärutandär
0

Jag kommer fira med barnet, mormor, hennes särbo och min morbror. Juldagen med barnet och pojkvän.