Går inte att beskriva...
Fick tidigare idag, under eftermiddagen rättare sagt ett samtal från min mormor. Fick veta att min tremening(eller syssling som det kallas i södra sverige) idag dött av en överdos. Känns så hemsk att inte fått säga adjö.
Vila i frid 
Åh, vad hemskt! Beklagar sorgen!
Jag var med om något liknande i somras. Min morbror tog alla tabletter och mediciner tillsammans med all alkohol han hade hemma. Han överlevde inte. 
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Jo, det är hemskt. Tänker bara på hans syster som varit i full färd med att planera sitt bröllop med sina drömmars man.
Stackars henne! Fy vad jobbigt för hela familjen. Allt ställs liksom på ända.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Momiji…jag beklagar sorgen och kan verkligen känna med dig. Det är jobbigt att inte få ta farväl.
Tänk vad rörigt det kan bli och systern måste ha det mycket svårt nu.
Ja 
Anna - Beklagar verkligen sorgen. Ja, det värsta med missbruk är att det oftast går fort… Ska du på begravningen så du får chans att säga adjö där?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Beklagar verkligen sorgen, jag förstår hur du känner. Man blir väldigt chokad när en sån här sak händer, o saknaden att inte kunnat säga adjö.
Men som Hanna skriver, om du ska gå på begravningen så kan du säga adjö.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Har tyvärr ingen möjlighet att gå på begravningen. Han var muslim och ska därför begravas snarast möjligt. Har ingen möjlighet att ta mig ner till södra sverige i tid för begravningen