Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 1032 ggr
Jess89
1

Negativa tråden!

Här kan ni dela med er av sådant som ni tycker är pest och pina.

Här kan ni skriva om ni behöver skriva av er om något. Ni vara anonyma om ni tycker att det känns bättre. Självklart gör vi vårt bärsta för att stötta alla som behöver. Välkommen och dela med er!

Alla behöver någon att prata med när de mår dåligt. Kom ihåg att livet blir bättre även om det är svårt att tro det.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Kaktuz]
0

Igår ringde grannen på, full. Började babbla om att jag skulle ringa snuten för hon inte kunde ringa ut. Klockan var över nio på kvällen. Jag sa till henne att hon är onykter, då kan man inte ringa och göra en anmälan. Hon NEKADE att hon druckit. Hon stank..

Jag sa att du kan ringa 112 och bli kopplad, men hon höjde rösten och då gjorde jag det med.

Oh! Så trött på denna människa.. Är inte enbart flytande..

Jess89
0

#1 onyktra grannar är inte trevligt. har lite samma problem, men aldrig någon som ringt på som tur var. Hoppas grannen lugnar ner sig. Har du haft problem med människan tidigare?

[Kaktuz]
0

Varje gång hon dricker typ så stör hon oss. Denna gången blev det sista. Så det bli en klagoringning till hyresvärd.. Hon drar ju dit en massa olika folk med samt polisspan..

Jess89
0

#3 då hoppas jag att det lugnar ner sig ner du har ringt till hyresvärden. Dricker hon ofta och stör er?

[Kaktuz]
0

#4 May see. Dricker nog oftare plus tabletter än vad man ser. Mja rätt ofta iallafall.. Första gången var på en julafton när vi precis flyttat hit..

Jess89
0

#5 låter som en välidgt jobbig granne. vet du om hon arbetar eller dricker hon så mycket att hon inte arbetar? Hoppas i vilket fall som helst att hon lugnar ner sig snart.

[Kaktuz]
0

#6 En hemmapensionerare.. Och har diabetees.. Är finsk men de hör väl inte till kanske..