Anhöriga iFokus

Anhöriga

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1450 ggr
Intehärutandär
0

Adventspynt?

Pyntar Ni inför jul?

Om;

När kommer sakerna fram/upp? Allt på en gång eller pö om pö fram till jul. 

Har Ni något tema? (Gammaldags röd jul, modern vit, svart-silvrig?)

Tillverkar Ni pynt själva?

Intehärutandär
0

Vi julpyntade igår. Har lite kvar, men tar det pö om pö som jag orkar. Granen spar vi till dagarna innan jul, så den håller sig 20 dagar. 

Jag har gammaldags röd i köket, resten av lägenheten är svart-silver-vit. Julgranspyntet går i metallic blå och silver.

Tillverkar lite pynt, t ex apelsinnejlikor och namn-pepparkakor. Annars har jag nog faktiskt pyntat mest utomhus i år. Kottgirlanger, liten gran i zinkkruka med mossa och låtsassvampar, vita glittriga grenar i urna, lyktor, grangirlanger osv.

Magisk
0

Jag har börjat lite. Gardinerna uppe, ej i vardagsrummet (finns inga gardiner som passar mina fönster).

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Magisk
0

Fixade resten just. Har inte så mycket efter skilsmässa för jag lämnade kvar jul- och påsksakerna så barnen har till högtiderna.

Medarbetare på Anhörig.
Skrattar

Jess89
0

Jag tjuvstartade med julpynt för några dagar sedan. Det mesta står framme men inte på rätt plats eftersom att jag vill städa först. Allt kommer nog på plats i morgon. 🙂

Jag har inte överdrivet mycket julpynt men lite för att jag vill få julkänslor hemma. Tillverkar inget pynt själv.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Mona22
0

Nej, är inte så mycket för julen.